Webhelden Diner: een avond met impact op jouw 2021

2 avonden. 30 Webhelden. Nieuwe tijden in e-commerce.

De gastenlijst is korter, maar indrukwekkender dan ooit. Daar zien onze gastheren, ieder met een onderneming van formaat, persoonlijk op toe. Net voor peak season geven Juul Manders van BALR. en Tom Peeters van Crisp je misschien wel het mooiste cadeau van 2020: een avond netwerken met de grootste, leukste e-commerce ondernemers van Nederland. Met wie je precies gaat tafelen maken we binnenkort bekend. Reken alvast op de aanwezigheid van pure drive, creativiteit en (mensen)kennis. En dat in een informele, intieme setting. Passend binnen de nieuwe normen voor events, uiteraard.

Je gaat naar huis, en de volgende dag weer naar je bedrijf, als een ander mens. In 2021 ga je minstens één ding anders aanpakken dan je voor het Webhelden Diner van plan was. Dat is de impact die onze gasten ieder jaar op elkaar hebben. Markeer 5 en 12 november daarom nu in je agenda. Ontvang je een e-mail van Juul of Tom? Dan ben jij genodigd voor een van deze bijzonder exclusieve edities van het Webhelden Diner. Mis het niet, dit is een eenmalige sessie met de 30 beste e-commerce ‘consultants’ die ons land rijk is.

BALR. De race naar de kaap van 100 miljoen euro.

Juul Manders: web celeb en handelsman

Een foto met de hoofdtrainer van Arsenal. Een onderonsje met Humberto Tan. Auto dealership Porsche dat een limited edition van de Cayenne uitbrengt in de stijl van Manders’ merk BALR. In bepaalde kringen is Juul Manders een beroemdheid, getuige de bijna 30.000 volgers op zijn persoonlijke Instagram-account. Het account van 433, zijn online sports community, bereikt en entertaint elke dag 30,4 miljoen voetbalfans over de hele wereld. Juul en zijn co-founders Ralph de Geus, Demy de Zeeuw en Rogier Deelstra onderhouden sinds 2013 nauwe banden met bekende voetballers en de grootste merken. Mede door die samenwerkingen weten ze hun bedrijf steeds weer naar recordhoogten te laten groeien.

De shirts, petten, weekendtassen en andere BALR. items vliegen als warme broodjes over de toonbank. In 2018 zei Manders in een interview dat hij eind 2020 het doel van 100 miljoen euro omzet wilde bereiken. In 2019 was ‘the sky the limit’. Begin 2020 sloeg het Corona-virus toe. Ziet ‘Life of a BALR’ er nu anders uit?

Bij zijn eigen Webhelden-avond maak je kennis met Juul als CEO van BALR en moederbedrijf Juramy. Als vakgenoot. Maar ook als vader en levenspartner. Hoe zit hij in dit bizarre e-commerce jaar in de wedstrijd? Wat is hét 2021 thema binnen zijn onderneming en waar loopt hij tegenaan? Wat wil hij van jou weten?

Knettervers. Topservice, 6 dagen per week. Wordt Crisp een ‘household name’?

“Crisp speelt in op grote trends: de verschuiving naar online en de behoefte aan lokale, duurzaam geproduceerde voedingsmiddelen. Deze trends pieken sinds de lockdown en wij groeien drie keer zo snel.

Tom Peeters: fresh prince van de food tech

Stel. Je wilt dit weekend nog je gezin verrassen met de lekkerste maaltijden. Zelf gemaakt, met de best bereide, eerlijke ingrediënten. Maar er is te weinig tijd om langs dat ene bakkertje en die geweldige slager te gaan. Of om zelf de sappigste tomaten uit te zoeken bij de groenteboer. Als je de app van Crisp installeert en voor 22.00 u je bestelling door swipet, dan staat alles voor jullie lekkere weekendje morgen al in de koelkast. En de rest van de weekboodschappen ook. Steeds meer gezinnen ontdekken de online vers supermarkt. Ruim 2000 producten van 500 makers en de ‘ontzorgservice’ maken het voor iedereen mogelijk om te genieten van streek- en seizoensproducten, een groeiende trend. Boter, kaas en eieren, maar wel écht de lekkerste. En het maakt niet uit of je in Culemborg of in Groningen woont, Crisp bezorgt door heel Nederland. De bedenkers: vrienden Tom Peeters, Michiel Roodenburg en Eric Klaassen.

Hij weet alles van lekker tafelen. Heeft als voormalig co-founder van Westwing ervaring in e-commerce. Van zelf inpakken tot beursgang. Sinds 2018 maakt Crisp een stormachtige groei door. Logistieke opschaling in sneltreinvaart, het aantrekken van honderden werknemers, de ontwikkeling van twee apps. Toch eet hij bijna iedere avond thuis met z’n gezin. Dat maakt Tom Peeters een perfecte gastheer voor het Webhelden Diner op 12 november aanstaande. Tom deelt zijn avontuur en zijn learnings met je. Ben je erbij de twaalfde, met Tom en 28 collega-Webhelden?